Koniec z chaotycznymi komunikatami i ciągłym zastanawianiem się, co należałoby teraz napisać. Przygotujemy dla Ciebie strategię, która rozwiąże ten problem. Nada dobry kierunek komunikacji Twojej marki.
Brzmi mało konkretnie? To dlatego, że mówimy tu o odczuciach odbiorców Twojej firmy. Strategia w konkretny sposób pokaże Ci, jak je rozbudzić. Odkryjesz przed klientami nowe oblicze własnej marki, takie, jakiego szukają.
Określamy mocne i słabe elementy komunikacji marki.
Zaczynamy od analizy dotychczasowych treści, które publikowałeś. Sprawdzamy, na ile są spójne z wartościami i wizją marki. Badamy, które z nich są skuteczne, a jakie warto udoskonalić.
Precyzujemy realne cele do osiągnięcia.
Wychodzimy od ogólnych celów biznesowych, które mają realizować treści. Tutaj przyjmujemy długofalową perspektywę.
W kolejnym etapie formułujemy cele SMART na najbliższy rok. Każdy z nich jest: precyzyjny, mierzalny, atrakcyjny, realistyczny oraz ma określony termin realizacji. Określamy tu też metody sprawdzania, czy założenia zostały zrealizowane.
Na tym etapie wyłania się osobowość marki.
Dokładnie określamy i opisujemy grupę docelową. To ona będzie adresatem treści. Definiujemy markę, jej wartości, wizję, charakter i wyróżniki na rynku. Wyciągamy wnioski z audytu. Ustalamy, w jaki sposób komunikować markę jej odbiorcom. Określamy kanały i formaty treści.
Tutaj ustalamy workflow.
Opisujemy cały proces tworzenia i wdrażania treści. Wszyscy zaangażowani w niego specjaliści będą wiedzieli, co należy do ich obowiązków.
Tworzymy plan na promocję treści.
Trzeba maksymalnie ułatwić potencjalnym klientom dotarcie do Twoich komunikatów. Trudno, żeby na nie reagowali, jeśli zwyczajnie ich nie zobaczą.
W konsekwencji dostajesz do rąk przewodnik na najbliższe lata. Oprzemy go o zasady Content Marketingu, dzięki czemu zaczniesz docierać do osób na różnych etapach procesu sprzedażowego. Odpowiedni komunikat dostanie potencjalny klient, który dopiero szuka różnych możliwych rozwiązań swojego problemu. Zupełnie inne słowa skierujesz natomiast do osoby porównującej już oferty na dany produkt. Tak rośnie sprzedaż.
Spójna komunikacja jest potwierdzeniem, że wiesz co robisz.
Jasny plan działań przyspiesza pracę nad treściami. Unikasz niedomówień.
Zaczynasz konsekwentnie podkreślać atuty swojej marki, przez co są bardziej widoczne.
© 2020 Agencja Grid | Polityka prywatności
Strona stworzona z ❤ przez Wzór Studio